آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
نکات مهم در استفاده از پیامک های تبلیغاتی – پنل اس ام اس

بر خلاف تصور خیلی از افراد، در دنیای امروزه بهترین روش تبلیغات، تبلیغات پیامکی است. آمار نشان می دهد که میزان خوانده شدن تبلیغات پیامکی به مراتب خیلی بیشتر از دیگر روش های تبلیغات است. در نتیجه می توان روش تبلیغات پیامکی را روشی موثر و مفید دانست. اما اینکه پیام تبلیغاتی شما چه میزان برای مخاطب جذاب باشد و بتواند مخاطب را به مشتری تبدیل کند مقوله ای جداگانه است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
امروزه تبلیغات با استفاده از روش هایی نظیر پخش تراکت و… با توجه به هزینه بر بودن آنها در مقابل بازخورد مناسبی را نخواهند داشت اما تبلیغات پیامکی با توجه به میزان خوانده شدن بالای پیامک ها بازخورد مناسب تری را در قبال هزینه اندک تبلیغاتی خواهد داشت.

همه ما روزانه پیامک های تبلیغاتی زیادی را دریافت می کنیم. از دید ما همه پیامک های تبلیغاتی در یک گروه قرار نمی گیرند و برخورد ما با همه پیامک های تبلیغاتی یکسان نیست.

دسته اول پیامکی هایی هستند که مخاطب به محض دریافت و با خواندن چند کلمه ابتدا متن، پیام را حذف کرده و حتی این فرصت را به خود نمیدهد که متن را تا انتها بخواند.
دسته دوم از  پیامک های تبلیغاتی هستند که مخاطب آن  را تا انتها خوانده و بعد از آن اقدام به حذف پیامک می کند. شاید فرستنده پیامک تبلیغاتی دسته دوم نسبت به دست اول در تبلیغات خود موفق تر بوده  اما باز هم نتوانسته به هدف خود برسد و مخاطب را به مشتری تبدیل کن۲د.

مطمعنا کسانی که فکر می کنند که تبلیغات پیامکی بی فایده است و مخاطب اصلا پیام را نمی خواند و فکر میکنند که تبلیغات پیامکی یعنی هدر دادن هزینه
جز گروه اول و دوم هستند و نتوانسته اند متن پیامک تبلیغاتی خود را به گونه ای تنظیم کنند که مخاطب را جذب کند و تاثیر گذار باشد.

نوع دیگری از پیامک ها به گونه ای است که کاربر بعد از خواندن پیام آن را پاک نمیکند و به این امید که یک روزی ممکن است به آن نیاز داشته باشد آن پیام را در گوشی خود نگه می دارد. درست است که این نوع از پیامک ها نسب به دو نوع اول بهتر است و فرستنده شانس بیشتری دارد اما از کجا معلوم تا زمانی که مخاطب به آن کالا و خدماتی که در پیامک معرفی شده است نیاز داشته باشد، با رقیبان شما آشنا نشده باشد و ترجیح نداده باشد که از رقیبان شما خدمات و یا محصول را تهیه کند و یا اصلا شاید زمانی که نیاز به تبلیغ شما دارد نتواند به راحتی آن را از میان حجم وسیعی از پیامک ها پیدا کند و کلا منصرف شود!!!

اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمان دریافت یک پیامک تبلیغاتی متن به گونه ای است که در همان لحظه تصمیم میگیرید که با شماره نوشته شده در متن پیامک تماس بگیرید و یا اگر مراجعه حضوری دارد برای یک بار هم که شده در برنامه خود مراجعه حضوری را قرار دهید.

شما به عنوان فردی که قرار است محصول و یا خدمات خود را در قالب پیامک تبلیغاتی به مخاطبین معرفی کند چه مواردی را باید رعایت کند که جز دسته آخر پیامک های تبلیغاتی به حساب بیایید و کاربر مشتاق باشد با شما تماس بگیرد.

موارد ساده و راحتی است که با رعایت کردن آن ها می توانید از بودجه تبلیغاتی خود نهایت استفاده را بکنید.

متن کوتاه اما کامل

سعی کنید متن را تا جایی که امکان دارد کوتاه بنویسید اما توجه داشته باشید که این کوتاه نوشتن نباید باعث شود که خوانایی و درک پیام کم شود.

پیشنهاد شگفت انگیز و مدت دار

سعی کنید در متن پیامک خود یک پیشنهاد شگفت انگیز را مطرح کنید. به عنوان مثال کوپن تخفیف در نظر بگیرید و یا یکی از ویژگی های مهمی را که شما را از دیگر رقیبان خود متمایز می کند بیان کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که این تخفیف و یا پیشنهاد ویژه باید به مدت محدود باشد و در متن پیامک بیان شود که به به عنوان مثال به مدت ۳ روز.
زمان در نظر گرفته شده برای پیشنهاد ویژه نباید خیلی کم باشد (مثلا یک روز) زیرا ممکن است مخاطب در آن بازه زمانی موقعیت تماس با شما را نداشته باشد و کلا بی خیال این پیشنهاد ویژه شود. از طرفی هم نباید این بازه زمانی آنقد زیاد باشد(مثلا یک ماه) که مخاطب ارتباط با شما را به روزهای آخر بگذارد و در اخر با توجه به شرایط کلا بی خیال شود و یا فراموش کند.

فراموش نکنید که شما تنها در چند ثانیه ای که متن پیامک خوانده می شود وقت دارید که مخاطب را به یک مشتری تبدیل کنید.

ارسال پیامک به بازار هدف

مسلما همه ما پیامک هایی را دریافت کرده ایم که هیچ ارتباطی به ما ندارند و خیلی وقت ها تعجب کرده ایم که اصلا این پیامک چرا برای ما ارسال شده است.
با استفاده از امکاناتی نظیر ارسال پیامک به مشاغل و اصناف، ارسال پیامک بر اساس کد پستی و محله، ارسال پیامک بر حسب سن و جنسیت و …
می توانید فقط به افرادی که به نحوی با حرفه شما آشنا هستند پیامک ارسال کنید.

وارد کردن شماره تماس ثابت با پیش شماره

خیلی از افراد با این تصور که ادرس نشان دهنده شهر مورد نظر است و یا زمانیکه پیامک خود را بر اساس ارسال منطقه ای، به یک شهر مشخص ارسال می کنند از نوشتن پیش شماره تلفن ثابت خودداری می کنند.

اما باید بدانید که همین نکته ساده و با نوشتن پیش شماره می تواند تماس های دریافتی شما را چند برابر کند، زیرا زمانی که پیامک به  گوشی مخاطب ارسال می شود، اگر در ابتدا شماره های تلفن ثابت پیش شماره نیز نوشته شده باشد با کلیک بر روی شماره مورد نظر امکان برقراری تماس میسر می شود و نیازی نیست که کاربر شماره را کپی کند و …

 

نباید های تبلیغات با پیامک !

– اشتباه در املاء کلمات
– عدم طراحی متن بصورت لاتین
– طولانی بودن متن بیشر از ٣ پیامک
– متن پیامک بایستی با لحن محترمانه باشد
– عدم استفاده از بهترین ،معتبرترین،تنها ترین و اولین . .
– عدم استفاده از آدرس سایت طولانی یا آدرس پستی طولانی
– عدم ارسال پیامک تبلیغاتی بعد از ساعت ۲۰ شب و یا صبح زود
– عدم استفاده از شماره های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل برای ارسال پیامک تبلیغاتی
– عدم استفاده از نرم افزارهای ارسال پیامک بدون امکان ریز گزارشات مالی و گزارش پیامک های برگشت خورده

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر می توانید با شماره شرکت منطقه ادمین و یا شماره ۰۹۱۲۹۶۴۳۸۰۱ تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در استفاده از پیامک های تبلیغاتی

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

 ارسال در حدود 2 ماه قبل  ادامه مطلب »